torsdag, oktober 22, 2009

Publiken

Igår var jag och min vän och kollega Nonno iväg till Stansteatern för att vara provpublik för deras uppsättning "Publiken". Innan jag säger något annat. Något som helst. Vill jag bara säga SE DEN. Den är helt dum i huvudet och fullkomligt underbar. Jag kommer inte kunna förklara närmre än så. Alla idéer man kan ha som regissör, kostymör, rekvisitör m.m. fick man lov att ha.

I pausen fick man lov att hetsdricka vin. Lite oväntat kort paus.

I och för sig går tiden fort när man bland annat får ett cv av en skådespelare i uppsättningen.

Detta måste låta schizofrent. Och det kan jag tyvärr inte hjälpa.

1 kommentar:

linnea sa...

hallå johanna!
jag hoppas du ser det här innan i mon kväll. för du får så hemskt gärna komma på vår inflyttningsfest på lördagkvällen. har du facebook? hittar dig inte. hitta mig. Linnéa Sällström eller smsa på 0704965448.
men så kort varsel är det väl klart du inte kan. men det hade vart kul, då mer än halva vår bekantskapskrets inte kan. =(
kram.