torsdag, oktober 22, 2009

Iris

För ett litet tag sedan såg min kjol på en annans blogg. Hon pratade så varmt om den att jag själv blev helt salig. Och så bodde hon i Göteborg, och hade dessutom butik några stenkast från mig. Så jag var tvungen att gå dit. För kolla bara...



Man vill ju bara handla saker här. Iris berså heter hennes butik och ligger på Andra Långgatan. Sjukt trevlig och massa fina saker har hon. Är man i Göteborg är det hennes butik, tillsammans med Lottas och Linnéas, man skall ge några extra timmar.

2 kommentarer:

Miss Cherry sa...

Kanske vi flyttar till göteborg nästa höst? (om vi inte kommer förbi innan dess?) då ska jag spana in dina tips! Lineas butik är sedan länge ett måste!

Paulin sa...

Det är ju den här butiken jag har pratat om, Johanna.. på andra långgatan! Snart ses vi förresten.