tisdag, september 08, 2009

Kom och köp


Nu är hela syskonskaran redo att säljas.

Det finns sju kjolar till salu. Just nu hänger alla för försäljning hos Drömma, men hör av er om ni vill köpa en! Min mail står här till höger.

XS midja: ca. 65 cm (smal spetsbård)
S midja: ca. 70 cm (bred spetsbård)
S midja: ca. 70 cm (smal spetsbård)
S/M midja: ca. 72,5 cm (smal spetsbård, 2:a sortering, halva priset)
M midja: ca. 75 cm (bred spetsbård)
M midja: ca. 75 cm (smal spetsbård, extra puff i rumpan)

L midja: ca. 80 cm

De kostar 495kr. Pangpris.

De varierar lite i utseende (spetsbården kan vara olika stor), de är ju syskon och inte enäggs-sjulingar. Unika. Allihop.
Alla har däremot siden/viskos-linning och en liten glasknapp. Det kan ni vara säkra på.


Inlägg om samma kjol:
1 (här ser ni hur olika breda bårderna är)
2
3
4

10 kommentarer:

Anna Neah sa...

Oj, vad du har varit igång! Superfina!

Mimmi sa...

Snyggt. Snyggt. Snyggt!
Megasnyggt!

Drömma-Lotta sa...

Glad kram!
Taaack, nu blir alla nöjda och glada :D

elisapetch sa...

Ååh! så fint! tenkt å spasere rundt i et slikt i Bergens gater på en fin høstdag :)

Johanna Ask sa...

Anna Neah:
Ja.. det blev en del kjolar :) tack så mycket!

Mimmi:
Tack, tack, tack! Vi skall höras snart, tycker jag. Och starta upp din ...grej. Du vet.

Lotta:
:D jag är så glad. Detta är grymt kul.

Petchy:
Åh.. ja. Det hade varit underbart. Bergen är kanske i behov av lite spets. Och tack!

Wicky sa...

<3!!

Miss Cherry sa...

Å! Underbara! Du är superduktig!
Ha ha, ang. tygproverna så känner jag igen mig! "Minnet är kort men intensivt" ;)

Johanna Lu sa...

Så snygga, vilken bra idé!

Mimmi sa...

Japp, ni hänger en av de ljuvliga skapelserna i min garderob. Gick ju bara inte att motstå:-)

Och Yes, vi ska höras snart och starta upp min grej.
Alla förberedelser är gjorda.
Kram

Johanna Ask sa...

Wicky:
:D

Nadja:
Precis så känns det. Precis så är det :)

Johanna:
Tackar, tackar!

Mimmi:
Åh, du är min stamkund! :) Så himla trevligt. Det gör mig väldigt glad. Och ja, vi höres. Kram!