lördag, mars 21, 2009

Danföredanföredanförelönings-dan

Det var relativt lungt i butiken idag faktiskt. Så vi hann få fram de nyinkomna tygerna. Vissa är hur snygga som helst.

Jag hade planer på att gå förbi Drömma och Mon Chéri efter jobbet, men det hanns inte med. Väldigt typiskt. Nästa gång jag har tid att göra något (utöver imorgon) är på fredag. Dagen jag tillsammans med mina föräldrar och syster åker upp till Stockholm för att fira min kusins 30-årsdag.

Det slår mig just nu att idag skulle jag kunna göra klart klänningen jag har tänkt ha på mig den kvällen. Jag känner att jag har ork och lust att göra den nu. Nästan i alla fall. Men nästan duger för mig. Så länge jag får lyssna på hög musik känns det som om jag skulle kunna göra vad som helst idag.

Detta skall man lyssna på för att komma igång:

Inga kommentarer: