onsdag, augusti 11, 2010

Okej, nu kör vi


I brist på kamerabatteri lånar jag en bild från bästa Lotta. Hon och Retro Deluxe hade sista minglet för en vecka sedan. Extremt trevligt mingel och extremt tråkigt att de stänger igen. Haga förlorade precis lite charm. Nöller, Hagahem och hemska åtti-/nittitalshus tar över. Jävla fan. Man kan bli deprimerad av mindre.

Men jaja.

Detta är en liten närbild på min nya klänning. Den nyaste i alla fall. Sydd i den lättaste av Liberty-bomull. Jag är frälst.



5 kommentarer:

The Dress And Me sa...

Åh, jag har suktat efter det tyget. jag älskar Liberty tyger, dom är så fina. Har du varit på Liberty i London?? Helt underbart. Mängder av lika fina tyger, hyllmeter efter hyllmeter. Åh, jag saknar London.

Anna Neah sa...

Snyggt värre. Hur ser den ut upptill?
Kul att du är tillbaka i bloggvärlden. Har saknat dig.

Siri sa...

Hej Johanna! Upptäckte nu att du har börjat skriva igen... Helt värt att kolla in då och då :) grattis till att du kom in på utbildningen... Trodde du redan var skräddare men men...
/ Anna Siri

emilia sa...

Var det du det?! Hos Drömma... Jag som tyckte du såg så fin ut - det lilla jag såg!

Hanna sa...

den är otroligt vacker.