måndag, februari 01, 2010

Vims

Jag har ju helt glömt av att berätta en sak. Jag skall sy kostym till Teater Jaguars barnföreställning "Farbrorn som inte vill va stor" Det är något speciellt med barnteater. Det kan vara minst lika givande som vuxendito, och just denna föreställning är underbar.

Tillsammans med min Gårda Textil-kollega Nonno skall jag kreera något makalöst. Jag tror att det kommer bli fantastiskt. Hon är kostymör sedan innan, och utöver det bästa färgseendet jag stött på är hon den mest fantasifullt kreativa människan i hela socknen!

7 kommentarer:

Moa - En magisk purt... sa...

Åg, grattis! Vad kul! Älskar bilden på den stackars farbrorn!

Momimamma sa...

Grattis! Och vilken fin blogg du har! Väntar med spänning på syrummet, vet precis hur roligt det är. Ska kopiera din trådrullehållare bums!
Lena

jessica/vintageportalen sa...

vad roligt!
grattis!

Anonym sa...

Din vintage-blogg är en visuell pärla!

Agneta, Österlen

funbun sa...

Oj vad roligt, ser fram emot att se resultatet!

Anonym sa...

Var tog du vägen?

Dita sa...

Det är något speciellt med farbrorn som inte vill va´ stor. Tänka sig att han är ynka 33 år gammal. I dag finns inga sådana unga farbröder. Så vitt jag vet.