onsdag, september 16, 2009

Gårdagårdagårdagårda


Idag är andra dagen jag jobbar. Och det är alltid så att de två första veckorna efter en längre ledighet vill fötterna dö. Totalt. Och man vill gärna bara däcka så smått när man kommer hem. Men det är i alla fall kul! De allra flesta kunderna är fullkomligt underbara.


Idag kom siden. 21 överfulla kartonger. Här ovan är ett löjligt snyggt broderat råsiden. Jag älskar tyg. Verkligen. Är helt såld. Kolla bara. Korta meningar gör det mer effektivt och effektfullt. Tyg. Snyggt. Älskar.

5 kommentarer:

Miss Cherry sa...

Gaah!!! Måste! Ha! Tyget!

(Jo du har rätt! Kanske det blev mer eftektivt!)
Skicka tygprov! Tack! ;)
*Kram*

Luned sa...

Åh. Helt underbart vackert! Önskar jag kunde inreda med såna tyger. Allt nästan i vitt, åsså det där som gardin. Åh. *drömmer mig bort*

Johanna Ask sa...

Nadja:
Yes! :) Jag skall vänta ut all uppackning av sidentygerna, sedan kan du få ett litet potpurri av siden. Nya, fina, fräscha sidentyger. :)

Luned: Visst hade det varit underbart med obegränat utrymme, ändlöst med pengar och alldeles för mycket tid. Jag kan inte hjälpa att jag tycker det. Även om jag skulle sysselsätta mig, hade det varit trevligt.

Bara barah sa...

Vackert tyg!

Miss Cherry sa...

Och tyg i ull/ ullblandning till fina byxor i vinter ;)
Väntar med spänning :D