lördag, april 04, 2009

Skor

Jag har skaffat fina skor den senaste tiden. Jag är mycket stolt, och vill helst visa upp dessa jämt. Eftersom jag saknar 8 fötter kan jag inte gå ut med alla samtidigt, så jag väljer att upp skönheterna här.Finfina skapelser från Charlston här i Haga. Dessa hittade jag på Emmaus på Götgatan i Stockholm. Hela klackar och allt.
Från Tradera. Bra ställe. Lätt beroendeframkallande, ety adrenalinkicken i annonsernas slutskede är mäkta stor.

Och här är de. Mina överlägset snyggaste skor. Om jag kunde med att erkänna att jag älskar ett par skor, skulle jag göra det.


Jag avslutar med mina äckelskor jag använder varje dag. En gång i tiden var de fina.
Din Sko är fullkomligt värdelösa. Dessa skor är inte femton år, de är fem månader gamla.

4 kommentarer:

Fröken Kvalster sa...

Jag såg den fina klänningen som är med på Vintageportalens tävling. Vad duktig du är! Gillar verkligen den klänningen. Jag hejar på dig. :-)
Kram Fröken L

Johanna sa...

Åh, tack så jättemycket! :) Jag hoppas på att vinna, men det var många fina kläder med.

Anonym sa...

skor! dina favoriter är inget mindre än fantastiska. och du. att älska saker är fint (för att inte tala om lättsamt, man kan bli oförskämt upprymd av ett par skor, en blommig kaffeservis eller en klänning).

// i (från drömma, som nu har hittat din fina blogg)

Anonym sa...

Mina skor som jag köpte för några månader sedan ser likadana ut till min stora besvikelse för de va både söta och sköna.

Kram fina du!