fredag, april 10, 2009

Pernilla Wahlgren

Lookie. Jag färgade håret i förrgår. Min vanliga färg är råtta, så jag tänkte göra den lite finare. Göra den lite djupare. Då valde jag en "ljus guldbrun" ton med Pernilla Wahlgren på förpackningen. Det kan inte gå fel, tänkte jag. Gör hon något MÅSTE det ju vara hur bra som helst. Ellerhur?

Det blev inte direkt ljust guldbrunt. Det blev mer mörkt rödbrunt. Inte mig emot, men det var lite oväntat!

Det roligaste med hela grejen var ändå förpackningen. I reklamen säger de ju något i stil med "hår som får näring får bättre färg" och detta står även på förpackningen inom citationstecken med Pernillas signatur under. Hon har därmed fastställt att det är så det är. Det är hon som står för sanningshalten i citatiet. Känns jättebra.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Skönt att en sån expert som Pernilla kan skriva under på det :)

jessica sa...

vilken underbar färg!