tisdag, oktober 27, 2009

Det blev faktiskt en blus


Och jag är väldigt, väldigt nöjd.

6 kommentarer:

Anna Neah sa...

Oj, vad fin den blev!

The Dress And Me sa...

Åh, så tjusigt!!

Malin sa...

Finfint! Det syns att du gjort den. Lite ditt signum m knappar och veck osv. Jättesnygg.

Martina sa...

Oj oj va fint! känner mig otroligt avis! just nu håller jag på med 1 klänning och den har nog tagit sisådär 40 tim och den är inte färdig än! Men jag ger mig aldrig. Som en ettrig terrier är jag! Har du fler som du känner att du vill sälja vet du var jag håller hus, Kram kram

Boella sa...

Jättefin! Du är otroligt skicklig och noggrann. Vilken finish! Har funderat lite på din gåta, ha ha, och kommit fram till att kunden ville ha den tunnaste (och billigaste) polyesterduchessen. Den kan ju kännas lite silkig om man har valkar i händerna...

Miss Cherry sa...

TJusigt!