torsdag, mars 26, 2009

Ny kamera snart

Gick upp en timma tidigare än vanligt idag. Känner att jag arbetar mot klockan. Vill bli klar med klänningen. Vill städa hela lägenheten. Vill köpa kamera.

Städningen avklarades till viss del nu imorses. Det ser renare ut. Men jag vill att det skall vara renare också.

Och kameran, den köper jag ikväll! Det blir en Nikon d40. Min syster har en sådan och hon tar jättefina kort. Denna bild har hon tagit med den kameran, och det känns bra. Jag måste bara lära mig använda den någorlunda väl.Sedan klänningen... det går framåt. Men jag får nog sitta i några timmar ikväll för att göra klart den.
Mönsterkonstruktion av livet. Här syns också skillnaderna mellan en bra kamera och min mobilkamera, trots att jag försökt göra bilden snygagre i photoshop.Tillskurna mönsterdelar! Bara att sätta igång när jag kommer hem ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul!

Det tar sig fort, kommer att bli jätte fint.