torsdag, mars 26, 2009

Återupptäckt

Jag har verkligen saknat att sitta uppe sent på nätterna för att sy och dricka kaffe. Och lyssna på mjuk musik.

Just nu lyssnar jag på en av de mysigaste skivorna jag vet. Det känns som om jag sitter hemma hos mina föräldrar vid köksbordet och syr i en mörkblå möbelbrokad som skall bli min studentbalklänning. Jag hade denna skivan på repeat i min mp3-spelare och klockan var säkert två på natten. Jag minns inte ens om det var särskillt stressigt med klänningen. Jag hoppas att det var det, för annars har jag ingen ursäkt för avsaknaden av foder. Det är skönt att man blir bättre och bättre på att sy.
Detta är tyvärr den bästa bilden jag har av klänningen, jag ville bara visa tyget. Alla balklännigar måste inte vara gjorda av siden.

Nä. Jag måste byta musik. Situationerna är för lika för att få samma soundtrack.

Inga kommentarer: